صدای مشاوران

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری | کارشناسی ارشد | دکتری | وزارت بهداشت |تکمیل ظرفیت

صدای مشاوران

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری | کارشناسی ارشد | دکتری | وزارت بهداشت |تکمیل ظرفیت

صدای مشاور برترین سامانه مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی کشور همواره در خدمت شماست

کلمات کلیدی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

چک لیست طرح شهاب

طرح شهاب چیست

طرح شهاب

اهداف طرح شهاب

اجرای طرح شهاب

ظرفیت پذیرش تیزهوشان

طرح شهاب جایگزین آزمون مدارس تیزهوشان

شیوه نامه طرح شهاب

ظرفیت تیزهوشان 97-98

سایت طرح شهاب

رشته های علمی کاربردی 97

دانشگاه علمی کاربردی

نمونه فرم طرح شهاب

نحوه اجرای طرح شهاب

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کابردی

دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی

بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

روش گزینش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی تهران

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

علمی کاربردی 97

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

ظرفیت پذیرش تیزهوشان97-98

ثبت نام تیزهوشان 97-98

  • ۰
  • ۰

داوطلبان گرامی، در این مقاله توضیحات مربوط به تاثیر سهمیه ایثارگران و جانبازان در انتخاب رشته آزمون سراسری 97 به حضورتان اعلام می گردد. همانطور که می دانید، نحوه ی اختصاص سهمیه ها در کنکور 96 براساس ضوابط و مصوبات مربوطه و نیز با عنایت به دفترچه راهنمای آزمون سراسری می باشد، داوطلبان با توجه به شرایط خود می توانسنند متقاضی هر یک از سهمیه هایی که شامل آن ها می شود، باشند. در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 داوطلبان برای استفاده از سهمیه ایثارگران و جانبازان در کنکور سراسری 97 باید  کد ایثارگری ارتش و کد ایثارگری سپاه در کنکور 97 خود را دریافت نمایند. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 کلیک کنید. از کنکور سراسری 96 به بعد سهمیه 5 درصدی ایثارگران نیز به کنکور سراسری 97 اضافه شد.

تاثیر سهمیه ایثارگران و جانبازان در انتخاب رشته کنکور سراسری 97

برای اطلاع از نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران و جانبازان در کنکور سراسری 97 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9199071611 تماس بگیرید.

تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری

سهمیه ایثارگران شامل جانبازان، همسر و فرزند جانبازان 25 % و بالاتر، آزادگان و فرزندان و همسران آنان و همچنین فرزندان و همسران شهدا می باشد. اما از کنکور 96 و با اجرای قانون برنامه 5 ساله ششم اقتصادی، جانبازان زیر 25 درصد، همسر و فرزندان آن ها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه مشمول سهمیه ایثارگران خواهند شد.

توجه داشته باشید که، سهمیه ایثارگران برای این دو گروه متفاوت است. به این شکل که 25 درصد از ظرفیت هر رشته به جانبازان، همسر و فرزند جانبازان 25% و بالاتر، آزادگان و فرزندان و همسران آنان و همچنین فرزندان و همسران شهدا اختصاص میابد، سهیمه 25 درصدی و مشمولان  سهمیه ایثارگران که همان جانبازان زیر 25 درصد، همسر و فرزندان آن ها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه می باشند 5 درصد از ظرفیت دانشگاه ها را خواهند داشت. داوطلبان گرامی می توانند در رابطه با جانبازان زیر 25 درصد و تاثیر سهمیه 5درصدی، در همین سایت مطالعه نمایند.

داوطلبان این دو گروه ملزم به کسب 70 درصد نمره آخرین نفر قبولی می باشد. بنابراین کسب این حد نصاب حتی با وجود خالی بودن ظرفیت الزامی می باشد.

**نکته: اگر ظرفیت سهمیه 25 درصد تکمیل نشود، طبق قانون،اولین اولویت، تکمیل این ظرفیت با داوطلبان سهمیه 5 درصدی ایثارگران و در مرحله بعدی با داوطلبان مشمول سهمیه مناطق است.

**نکته: داوطلبان مشمول سهمیه 25 درصدی ایثارگران در سال های گذشته حداکثر بین 2 تا 4 درصد داوطلبان را تشکیل می دادند. رتبه کشوری قبولی سهمیه ایثارگران می تواند برای قبولی تا 30 هزار تا به رتبه کشوری داوطلبی که از سهمیه ایثارگران استفاده نمی کند اضافه نماید.

 داوطلبان گرامی کنکور سراسری 97، می توانند جهت کسب اطلاع در زمینه تاثیر سهمیه ها و انتخاب رشته توسط کارشناسان مجرب صدای مشاوران، تماس حاصل فرمایند. برای دریافت کد ایثارگران برای ثبت نام کنکور 97 کلیک کنید.

برای اطلاع از نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران و جانبازان در کنکور سراسری 97 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9199071611 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه ایثارگران و جانبازان در انتخاب رشته کنکور سراسری 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل



منبع : تاثیر سهمیه ایثارگران و جانبازان کنکور 97

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی